søndag 24. mars 2013

Kykkeliky

Tidligere denne uka her sa jeg at jeg skulle vise dere en høne,(hehe)....Her er den....:) 
Er ikke denne høna her rå-lekker så veit ikke jeg. Denne fikk jeg av min kjære farmor til jul, hun er nemlig en reser til å sy, hekle og alt som har med håndarbeid å gjøre. Er det en som skulle hatt sin egen blogg så er det henne!
Så TUSEN TAKK igjen kjære Elsa, for alt det fine du har lagd til meg opp gjennom åra:) Setter så utrolig stor pris på det:)
Tenk til jul i år hadde hun lagd en høne til alle barnebarna i julegave, altså 13 stykker!!! Alle helt forskjellige, du er så flink:)
 
Og dette er min lille hønemor, som ikke bare er påske-pynt, denne skal stå fremme hele året! :)
 
 
 
 

 
Den er jo til å ha kartong med rødvin i også, helt genial!
Nå er det bare å ta høna under armen å dra på påskefjellet:)
 
 

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Fantastisk det siste bildet der. Genial høne da :)

    SvarSlett