fredag 1. mars 2013

Gårsdagens kupp

Noen ting er det bare sånn med at du MÅ ha,og noen ting kjøper man kun fordi det er billig på salg...Og da kjøper en som regel mer! Er ting på halv pris,kjøper jeg nesten alltid to eller fler...
Huff,jeg er så svak for lokketilbud,jeg kan nesten ikke gå inn i butikker når det er salg:)
 
I går fant jeg en skjorte på Carlings jeg bare "MÅTTE" ha...og litt på salg,selvfølgelig :)
 

 
LOVE IT, JUST LOVE IT :)
 
 
Denne skjorta blir nok brukt mye til sommeren :)
 

 
Også ble det to par nye øredobber (B.young)og strikkejakke (Risøe) på salg,det er alltid gøy:) Elsker disse knappene i tre på strikkejakken,det er jo ikke sommer riktig enda,og denne kan jo også brukes på en kjølig sommerkveld:) Når jeg kom hjem var Bonytt i postkassa,tid for å drømme seg bort :)
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar