mandag 18. mars 2013

DIY - Påskeegg

Nå går det fort mot påske,og da må det jo pyntes litt:)
De fleste pynter ikke like mye til påske som til jul,det gjør ikke jeg heller...men litt påskepynt må en jo ha. En behøver ikke ha så mye,litt påskekyllinger,påskeegg,tulipaner og en høne!! da er en godt på vei. (Jeg skal vise dere en flott høne iløpet av de neste dagene...gled dere,den er flott,hehe)
 
 
 
Denne pakken med 12 påskeegg er fra Panduro Hobby,og de trengte jo absolutt litt påskefarger. Og jeg malte likesågodt esken i flotte farger og når jeg først var igang.
Det ble gule,grønne og lilla egg,påske behøver jo ikke bare å være gult,fint å blande med litt andre farger også.
 
Jeg valgte å pynte med påske-klistremerker. (Jeg har jo nemlig et stort lager med klistremerker,hehe)
Så lett kan det gjøres,vips mine egne påskeegg,de blir flotte å pynte opp med.
 Jeg har en ide,vent å se:)
 
Fiiiiin mandag,og fin uke til dere alle.
Koselig at dere titter innom :) :) :)
  
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar