fredag 22. februar 2013

Inngangspartiet

Dette er inngangspartiet til leiligheten vi bor i.
Her bor jeg med min samboer Pål og vår lille katt Cesar.


 
Dørskiltet har jeg malt og skrivd på selv, hjertekrans med kongler fra Kremmerhuset Ting & Sånt
Jeg har pyntet med litt blomster, som er fra i høst. Snart kan jeg friske opp med litt farger og andre blomster når kuldegradene er over.
 
 
 
Denne søte lille her er kjøpt på Nille.
 



Det er ikke alle som har slike flotte rosemalinger i taket i oppgangen sin.
Bygget vi bor i var en land-handel for mange år siden. Og det er preg av dette i gangen vår.
 

Grip dagen :-)
 

Luringen til venstre er nabokatten Maler, kongen i gata. Han har fått navnet sitt fordi han er så kosete og maler utrolig høyt:-) Til høyre er meg og Cesar, bildet er tatt våren 2012.
Ikke lenge før en kan sitte på trappa med en kopp kaffe og nyte sola, gleder meg.


Ha en strålende fredag.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar