torsdag 21. februar 2013

Velkommen til Min Blogg


Hei alle der ute, her er JEG!  :-)
 


Elise Sonerud, 28 år fra Jevnaker men bor i Tønsberg. Over middels interessert i alt dill og dall en kan pynte opp hjemmet sitt med. Jeg elsker å ommøblere, flytte på ting og gjøre ting om til mitt eget og helt unikt. Som lita jente gikk mesteparten av sparepengene mine til små figurer til å ha i settekassa, porselensdukker og alt jeg kunne pynte opp rommet mitt med. Så det har blitt MYE ting opp gjennom årene. Mye har jeg måtte gitt bort på loppemarked, (til min store fortvilelse) det har rett og slett ikke vært plass til alt. Men det er fortsatt noen kjære ting jeg aldri kommer til å gi fra meg, som kommer til å følge meg resten av livet.

Nå har jeg da bestemt meg for å starte min egen blogg… Det var min samboer som sa det for en drøy måned siden « Elise, du skulle hatt din egen blogg»… Og etter det har jeg tenkt mer og mer på det, og kommet frem til at: Ja, jeg skulle kanskje det. Jeg elsker jo å ta bilder av alt jeg pynter opp med hjemme.. Hvorfor ikke å dele det med andre? Litt skummelt er det jo, å vise frem alt jeg liker til hele verden. Men hvorfor ikke? Hva er det verste som kan skje? At kanskje ikke alle liker det, men sånn er det jo. Vi har alle forskjellig smaker når det kommer til interiør også.

Jeg liker MYE, jeg har vel egentlig ikke noe spesiell stil, men finner jeg noe jeg liker og «MÅ» ha, da havner det som regel opp hjemme hos meg. Jeg kan forelske meg i alt fra en liten pynte-kanin til store vitrineskap, og kan ofte ligge og gruble på natta hvor ting skal stå. Jeg elsker å sette ting sammen, tenker mye på hvordan jeg kan gjøre en ting enda finere. Å eksperimentere med det er noe jeg alltid har likt.

Etter at jeg begynte å jobbe på Kremmerhuset Ting & Sånt for litt over et år siden har interessen for interiør bare vokst og vokst. Jeg har elsket Kremmerhuset siden det startet, og handlet der mye før jeg begynte å jobbe der, og det har jo ikke akkurat blitt noe mindre shopping det siste året  :-) Så da sier det seg selv, at mye av det du ser på bloggen min er fra Kremmerhuset.
Jeg skulle gjerne hatt et STORT hus og pyntet opp, for jeg har snart ikke plass til mere ting i en 70 kvadrat meter leilighet. Men jeg elsker leiligheten vi leier i Tønsberg sentrum, stor høyde til taket, rosetter i taket og kjempe koselig gammelt bygg. Så her trives vi veldig godt. Min samboer har ikke så mye han skulle sagt når det kommer til innredning hjemme, han føler kanskje at han bor i et lite dukkehjem av og til, hehe… Men sånn er det bare med meg  :-) Han har sitt eget kontor, hvor jeg egentlig ikke får lov til å sette noe pynt…. men,noe fint må det jo være i vinduskarmen der også. 
Wow, mitt aller første innlegg i min nye blogg, veldig morsomt  :-). Håper jeg får noen faste lesere, som vil følge meg og utviklingen av min stil, ideer og påfunn :-)

Hade bra så lenge,


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar